Réžia Eric Rohmer, 1951, FR; fr + en titulky, 12min. & r.  Jean-Luc Godard, 1965, FR, fr + eng titulky, 112 min.

Walter sprevádza Claru na stanicu v rovnakom čase, keď sa dohodne na stretnutí s Charlotte. Pozýva sa k nej domov v nádeji, že ju pobozká, ale ona, ktorá varí kávu steak, s ním nemá nič spoločné. 

Ako by povedala Marianne Renoirová: to by človek musel byť úplne hlúpy, aby v tom videl nejakú záhadu. Detail v peripetii; triky pri pašovaní zbraní; pre koho pracuje ten strašný muž; a pre koho tá strašná ženská; čo má Marianne za lubom (vie to ona sama?) – na tom všetkom vôbec nezáleží.(…) Záleží len na to, že boj, láska, nenávisť, akcia, násilie a smrť naviac k svojim nahodilým prejavom (napríklad rana päsťou, poláskanie, roztrieštené telo, které majú potom už iba rolu znamení, orientačného bodu) vytvára a vyvoláva emóciu, v ktorej Godard ústami Sama Fullera vidí podstatu kinematografie.“ Jean-Louis Bory, Arts, 3. novembra 1965 (cit. podľa COLLET, J. Jean-Luc Godard. Praha: Orbis, 1966).

Podujatie z verejných zdrojov podporila Nadácia mesta Bratislavy.